wtorek, 19 czerwca 2012

Mini Euro

                                       Witam w następnym poście ^^
Wy jako pierwsi możecie zobaczyć ten post .. Na waszych miejscach bym w ten post kliknęła myszką  , dinozaurem palcem . Czym chcecie . 
Tytuł to : " Mini Euro 2012 . " . Już mówię czemu MINI / . 
Dlatego , że miałam je właśnie w szkole . Moja klasa była : NIEMCAMI . 
1 grupa to były dziewczyny . Druga grupa to byli chłopcy . Ale , że w mojej klasie są tylko 4 dziewczyny
 ( ale jednej nie było) . To grałam ja . I moja najlepsza psiapsiułeczka . Lecz w grupie trzeba było mieć 5 zawodników , to grałam ja Vanessa , Piotrek (najlepszy w nogę) Patryk (bramkarz) i Mateusz . 
Ale w jednym meczu przegraliśmy z 4 KLASĄ .! , bo mieliśmy takiego globusa , który nikomu nie podawał .! i był 1:0 dla Holandii ( bo 4 "a" miała Holandię .) I przegraliśmy . 
Na koniec mieliśmy 2 miejsce ;) 


Pozdrawiam ;) <lol2> 
 Ja i Vanessa wymyśliłyśmy ;


" Koko , koko Niemcy spoko . 
  Piłka leci hen wysoko .
 Wszyscy razem zaśpiewajmy Niemcom doping dajmy .! "

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz